8 Ekim 2015 Perşembe

Yeni yemek kanalım "Tastemade"

Geçen gün hiç aklımızda yok iken bir arkadaş vesilesiyle Apple tv aldık. Başlarda boş yere mi para verdik diye düşünmeden edemedim. Çok fazla kanal seçeneği yoktu çünkü. Ancak kanalları dolaşırken benim için altın değerindeki bilgi kaynaklarını bulunca "Tamam, şimdi değdi." dedim kendi kendime.


Bu kanallardan benim için en vazgeçilmezi 24 saat yemek programları yayınlayan "Tastemade" adlı kanal oldu. Programlardaki görüntüler ve anlatım o kadar güzel ki yemekle alakası olmayan kişileri bile ekrana kilitliyor. Kanalın bünyesi altında pek çok program mevcut. Sadece vegan yemeklerinin yapıldığı "Raw. Vegan. Not Gross.", her ülkeden farklı içeceklerin yapıldığı "Thirsty for..." ki benim favorilerimdendir, 24 saatte 24 farklı restoranın denendiği "Day of Gluttony" bunlardan sadece birkaçı. Anlatımları basit ve anlaşılır, görseller ise inanılmaz iştah açıcı. Aslında kanalın püf noktası kısa zamana çok sayıda tarifi sıkıştırabilmesi. İzlerken sıkılmıyorsun. Bunun yanı sıra yemekler bizdeki Oktay usta misali sadece patlıcanı kabak ile değiştirip yeni bir tarif gibi önüne getirmiyor. Gerçekten değişik tatlar olduğunu, görünümün de tat kadar önemli olduğunu görüyorsun. Kısacası bu kanal benim yemek algımı değiştirdi.



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için önemli. Bizim için bir kaç cümle yazmayı unutmayın!

Blogger tarafından desteklenmektedir.